i just ordinary girl

i just part of ONE2k12/smpn3tangsel, not beutiful, not charming, just ordinary yep nothing special! but i have something good mood from my self for do anything. i love drawing, writing, singing yep thought not good like profesional. my inspiration is God, my perent, @arveeys @novitamandaisya, Raditya Dika, Cody Simpson and all my friend.

putry's

Foto saya
tanggerang selatan, Indonesia
hello world! i'm Putri Nurasih Darwanti, my beloved friend called me "puput" or "uti". I'm part of 'clubbing', and anyway, I enjoy my life, friendship and LOVE is the important things for me

Sabtu, 16 Juli 2011

dibalik alang-alang

Sekarang udah mau ujian semester2. Waktu kita ga banyak, 1blan lagi. Sama halnya kita 1bulan lagi pisah, meskipun masih tetep satu sekolah tapi rasanya seperti beda sekolah. Kita sudah seperti keluarga, saling mengenal, saling mengerti, saling bantu membantu. Seminggu kita lewati hari bersama dengan tawa dan canda. Masing2 dari kita mempunya kekurangan, tapi itu semua tertutupi dengan kesempurnaan saat kita bersama. Setiap moment ga akan aku lupa. Saat kita ke kantin bersama, nerjain pr berjamaah, main pakutil, ngobrol ini itu pokonya banyak deeeeh.
-DELVI
-VIQHA
-VANNI
-DINA
-CINDY
-IRA
-ULFA
-LISA
-SALSA
-RERE
-ANE
♥ We’re FRIEND not ENEMY

Tidak ada komentar:

Posting Komentar